Rehabilitacja neurologiczna Poznań

W chorobach układu nerwowego rehabilitacja neurologiczna Poznań to rozwiązanie dopasowane do potrzeb Pacjenta!

Rehabilitacja Neurologiczna Poznań wizyty domowe
Rehabilitacja Neurologiczna Poznań

Choroby centralnego układu nerwowego należą do najczęściej wywołujących niepełnosprawność. Często udar mózgu, krwotok środmózgowy, zakażenie Boreliozą czy Stwardnienie Rozsiane unieruchamia Pacjenta w domu. Dla takich właśnie osób skierowana jest oferta Rehabilitacja Neurologiczna Poznań. Gdy chory w początkowej fazie choroby zostaje unieruchomiony w łóżku, kluczowym czynnikiem jest szybka mobilizacja i uruchomienie. By program ćwiczeń rehabilitacyjnych był efektywny i szybko poprawił stan funkcjonalny Pacjenta, konieczne jest jego dokładne dostosowanie do jego potrzeb. Podczas ćwiczeń z Pacjentem staram się tak zaprojektować przebieg ćwiczeń by wzmacniając te rzeczy które chory potrafi uzyskać poprawę czynności w których chory nienajlepiej sobie radzi. Pomagam również nauczyć Pacjenta prawidłowych nawyków. Pomogą one w osiągnięciu coraz to większej sprawności. Aktywizacja Pacjenta jest moim priorytetem i staram się ją uzyskać w jak największym stopniu, niezależnie od choroby i stanu pacjenta.

Rehabilitacja Neurologiczna Domowa to optymalna forma terapii i bezpieczeństwo.

Jestem wykwalifikowanym terapeutą wielu metod rehabilitacji. Zawsze staram się tak dobierać jej formę by zapewnić nie tylko efekty ale również maksymalne bezpieczeństwo Pacjenta. Doświadczenie jakie zdobyłem pracując ponad 12 lat na Oddziale Leczenia Udarów oraz Neurologii Ogólnej procentuje dobrymi efektami w mojej pracy z Pacjentem. Zawsze staram się by Pacjent jak najszybciej odczuł w realny sposób że jego sprawność się poprawia. Staram się motywować i Pacjenta i jego najbliższych by nie ograniczali swojej aktywności jeśli nie jest to konieczne.

Jeżeli jeszcze nie zdecydowaliście się Państwo na usługi rehabilitacji neurologicznej domowej dla siebie bądź bliskich zapraszam do kontaktu!

Zapraszam również do przeczytania „Rehabilitacja po udarze”. Wystarczy kliknąć.